Sprawdzenie samochodu przed odbiorem z salonu

Sprawdzenie nowego auta przed odbiorem - co może wykryć ekspertyza samochodu z salonu?

Mogłoby się wydawać, że kupno auta z salonu samochodowego to gwarancja odbioru w 100% sprawnego technicznie pojazdu. Do tego z idealną powłoką lakierniczą i nienaruszonym wnętrzem. Nasze doświadczenie jako auto ekspertów pokazało nam jednak, że u dealerów wielokrotnie zdarzały się próby ukrycia przed klientami mniejszych lub większych wad w wydawanych samochodach. Kupujący nowe cztery kółka spotykali się z uszkodzeniami lakieru, brakiem elementów wyposażenia, zabrudzonym wnętrzem czy niewłaściwym przygotowaniem auta do do odbioru. Takie “odkrycia” często były dla klientów dużym zaskoczeniem, przez co czuli się oszukani i stracili zaufanie do salonu sprzedającego daną markę. Dzięki współpracy z naszą firmą mają Państwo pewność, że wszystkie usterki zostaną w porę odkryte. Koszt sprawdzenia nowego auta zwraca się już po znalezieniu pierwszego uszkodzenia.

Inspekcja samochodu u dealera – czy warto się zdecydować?

 

Dla dużej części fanów motoryzacji nie ma nic lepszego, niż zakup auta prosto z salonu. Lubią mieć świadomość, że są pierwszymi, którzy zasiądą za sterami nowego nabytku i już wkrótce przemierzą razem tysiące kilometrów. Klienci dealerów samochodowych taką transakcję często traktują jak specjalny prezent dla siebie i marzenie, które wreszcie mogą zrealizować. Niestety nierzadko fabrycznie nowe samochody posiadają wady, które powstały podczas transportu lub nieodpowiedniego przygotowania do sprzedaży. Odkrycie takich defektów dopiero po kilku latach uniemożliwia odpowiednią reakcję i żądanie naprawy lub obniżenia ceny. Mankamenty bywają celowo przemilczane przez pracowników salonu podczas oglądania auta przez klientów. Ci natomiast często nie zdają sobie sprawy z tego, na co zwrócić uwagę przed finalizacją transakcji. Zakup pojazdu z ukrytymi wadami dla każdego będzie dużym rozczarowaniem. Zwłaszcza, jeżeli dla klienta kupno samochodu to bardzo duży wydatek. Gdy niczego nieświadomy, zamiast nówki w idealnym stanie, wyjedzie samochodem z zatajoną usterką, poczuje się nabity w butelkę, a do tego straci finansowo.

Korzyści, jakie daje usługa przetestowania nowego auta

 

Powierzenie profesjonalistom przeprowadzenia inspekcji samochodu z salonu pozwala zaoszczędzić czas i wiele nerwów. Klient czeka wygodnie w domu, podczas gdy auto eksperci dokładnie testują pojazd na wielu płaszczyznach. Szczegółowa kontrola auta w wykonaniu pracowników Ekspertcar daje klientom komfort pewnego zakupu nowego pojazdu. Zyskują oni gwarancję faktycznego stanu technicznego samochodu, który planują kupić. Dzięki temu w pełni świadomi mogą pokwitować odbiór dokumentów swojego nabytku. Jeżeli w aucie zostaną wykryte mankamenty, klienci mogą ubiegać się o ich naprawienie lub o uzyskanie rabatu. Znajomość wad występujących od samego początku sprawi, że właściciel nówki nie będzie niczym zaskoczony podczas późniejszej sprzedaży samochodu.

Jakie uszkodzenia zdarzają się w nowych autach z salonu?

 

Przeprowadzone przez nas setki oględzin pokazują, że dealerzy naprawdę potrafią zaskakiwać. Nie raz po przybyciu na inspekcję aut spotykaliśmy się z negatywnym przyjęciem i niechęcią ze strony pracowników salonu. Takie reakcje utwierdzają nas w słuszności gruntownego przetestowania pojazdu. Wielokrotnie okazywało się, że nieprzychylne traktowanie było spowodowane chęcią ukrycia jakichś defektów. Wykrywane przez nas usterki bywały drobne, kosmetyczne, ale zdarzały się też bardziej poważne. Czasami wyraźnie było widać, że pracownicy salonów bardzo starali się, aby ukryć przed klientem wady, które mogły obniżyć wartość samochodu. Ich działania miały na celu sprzedaż auta z dużą marżą i jak największy zarobek dla salonu. Niestety miało się to odbyć ze szkodą dla klienta, który o niczym miał się nie dowiedzieć. Bez inspekcji auta przez naszych fachowców mankamenty mogłyby nie zostać wykryte przez dłuższy czas. W takich przypadkach często prawda o stanie pojazdu wychodzi na jaw na przykład podczas próby jego sprzedaży przez pierwszego właściciela.

Jak wygląda ekspertyza auta w wykonaniu EkspertCar?

 

Nowe auta przed zakupem w salonie sprawdzamy wieloetapowo, krok po kroku. Podczas skrupulatnych oględzin wychwytujemy defekty lakiernicze, uszkodzenia wnętrza pojazdu i niewłaściwe przygotowanie samochodu do wydania klientowi. Komfort i wygodę naszych klientów stawiamy na pierwszym miejscu. Dlatego ze względu na ewentualną konieczność naprawy wykrytych uszkodzeń, oględziny aut przeprowadzamy bez obecności klienta. Nasze działania składają się z kilku ważnych punktów:

  • Gruntownie sprawdzamy jakość i grubość powłoki lakierniczej. Dzięki temu rejestrujemy wszystkie nieprawidłowości. Mnóstwo zrealizowanych do tej pory inspekcji pozwoli nam szybko wychwycić, czy Państwa samochód posiada fabryczne wartości lakieru, czy jednak znacznie odbiegające od normy.
  • Kolejnym punktem naszej kontroli są alufelgi i opony. Oględziny alufelg również przeprowadzamy z dużą uwagą i starannością ze względu na możliwe uszkodzenia, pomyłki w rocznikach opon i inne mankamenty, które mogą być trudne do wychwycenia przez laika.
  • W następnym etapie dokładnie przyglądamy się szybom. Zdarzyło się już, że podczas oględzin wykryliśmy fabryczny defekt szyby czołowej. Dzięki naszej reakcji dealer zlecił jej wymianę w, przypomnijmy, fabrycznie nowym samochodzie.
  • Ważne miejsce w trakcie kontroli auta z salonu zajmują także oględziny silnika i jego komponentów. Pozwala nam to odkryć uszkodzenia i braki płynów eksploatacyjnych, które po przeglądzie zerowym nie powinny występować, a jednak się zdarzają.
  • Dalszy krok to sprawdzanie wnętrza pojazdu. Inspekcje środka auta niejednokrotnie wykazały uszkodzenia i zabrudzenia plastików lub brak elementów wyposażenia. Do tego zdarzało nam się wykryć niewłaściwe działanie urządzeń pokładowych pojazdu, na przykład niedziałający SOS, czy nieodpowiednie przygotowanie wnętrza do wydania auta.
  • Nasze przeglądy kończy kontrola podwozia, dzięki której możemy odkryć jego uszkodzenia, a także odnaleźć niedokręcone elementy ochronne. Dokładne sprawdzenie spodu auta pozwala nam stwierdzić, czy montaż niektórych komponentów przez pracowników serwisu był prawidłowy.

Po zakończeniu ekspertyzy szczegółowo opisujemy jej wyniki, które potwierdzamy dokumentacją fotograficzną. Następnie w klarowny sposób przedstawiamy je naszym klientom. Dokładnie wyjaśniamy kwestie, które są dla nich niezrozumiałe i odpowiadamy na pojawiające się pytania. Sugerujemy też kroki, które mogą podjąć względem dealera w przypadku wykrycia nieścisłości.

Jak zamówić oględziny auta u dealera z firmą EkspertCar?

 

Pracownicy firmy Ekspertcar gruntownie sprawdzają nowe auta przed ich odbiorem z salonu. Naszym celem jest pełna satysfakcja klienta z dokonanego zakupu. A zadaniem – dokładna inspekcja pod kątem wykrycia nieprawidłowości, których nie powinien mieć samochód prosto od dealera. Oględziny nowego samochodu przed zakupem składają się z kilku etapów.

  • Klient, który chce skorzystać z usługi sprawdzenia nowego auta przed kupnem, przesyła do nas zgłoszenie przez naszą stronę internetową. Zgłoszenie powinno zawierać dokładny adres postoju auta, z podaniem miasta, ulicy oraz numeru budynku. Dzięki temu będziemy mogli przygotować i przesłać klientowi dokładną i bezpłatną wycenę usługi.
  • Zgłoszenie trafia do naszego systemu i oczekuje na opłacenie. Po wpłynięciu płatności jest sprawdzane i zatwierdzane przez naszego pracownika.
  • Następnie ustalamy termin ekspertyzy i wysyłamy na miejsce naszego auto eksperta. Oględziny samochodu odbywają się przed datą planowanego odbioru auta, aby był czas na ewentualną reakcję i poprawki ze strony salonu.
  • Klient otrzymuje od nas pełną dokumentację z inspekcji, w tym szczegółowy raport i materiały w postaci zdjęć.
Kroki, jakie warto podjąć przed kupnem auta z salonu

 

Po otrzymaniu opinii z firmy Ekspertcar, warto dokładnie zapoznać się z jej wynikami. W przypadku, gdy ze sprawdzanym autem jest wszystko ok, sprawa jest jasna. Inaczej, gdy w samochodzie zostaną wykryte defekty. W tym przypadku służymy klientowi radą i podpowiadamy możliwe rozwiązania. Nasze propozycje bazują na naszym doświadczeniu i są adekwatne do wielkości uszkodzeń. Możemy również współuczestniczyć w negocjacji ceny w celu jej obniżenia. Ostateczna decyzja należy jednak do klienta, gdyż to on będzie użytkownikiem auta i zainwestuje w nie swoje środki finansowe. Naszym priorytetem jest to, aby klient firmy Ekspertcar świadomie podjął decyzję odnośnie zakupu samochodu i był zadowolony ze swojego nabytku. Stawiamy na przejrzystość i uczciwe podejście do sprawy, uświadamiając klientów, jakich realnych warunków finansowych mogą oczekiwać od dealera. Opieramy się na naszym doświadczeniu – setkach sprawdzonych samochodów różnych marek.

Sprawdzenie auta z salonu przed zakupem – opinie naszych zadowolonych Klientów

 

Zaufanie, jakim obdarzają nas klienci, pozwala nam przeprowadzić ich bezboleśnie przez cały proces zakupu nowego samochodu. Dlatego też chętnie dzielą się z nami swoimi pozytywnymi opiniami w zakładce rekomendacje. Można w niej znaleźć mnóstwo happy endów, które jeszcze bardziej motywują nas do działania, gdyż pokazują, jak duży sens ma nasza praca. Bardzo dziękujemy Wam za wszystkie opisane historie. Dzięki nim możemy świadczyć coraz lepsze usługi, wiedząc, jakie są Wasze potrzeby i oczekiwania. Cieszymy się, że wspólnie możemy umocnić pozycję klienta i walczyć o przejrzyste warunki kupna i sprzedaży auta.
Odbiór samochodu z salonu może wydawać się łatwy jak bułka z masłem. Jak pokazują doświadczenia naszych klientów, wcale nie jest to prosta czynność, lecz całkiem skomplikowane przedsięwzięcie. Na szczęście jesteśmy po to, by pomagać klientom bezpiecznie sfinalizować je krok po kroku. Dociekliwość i skrupulatność naszych ekspertów pozwoli uniknąć dziecinnej wpadki, o którą łatwo, gdy nie ma się świadomości, co może wyjść na jaw przy inspekcji auta. W razie wykrycia uszkodzenia klient otrzymuje od nas wsparcie i niezbędną wiedzę na temat tego, jak powinien postępować, by nie być stratnym na transakcji. Nasze długoletnie doświadczenie w branży ułatwia nam wybór dla klienta najlepszego rozwiązania problemu w danej sytuacji. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na sprawdzenie nowego auta w salonie i kontaktu z naszym indywidualnym doradcą. By zapewnić Państwu wygodę, oferujemy również możliwość kontaktu z naszym wirtualnym doradcą.

keyboard_arrow_up