Mogłoby się wydawać, że kupno auta z salonu samochodowego to gwarancja odbioru w 100% sprawnego technicznie pojazdu. Do tego z idealną powłoką lakierniczą i nienaruszonym wnętrzem. Nasze doświadczenie jako auto ekspertów pokazało nam jednak, że u dealerów wielokrotnie zdarzały się próby ukrycia przed klientami mniejszych lub większych wad w wydawanych samochodach. Kupujący nowe cztery kółka spotykali się z uszkodzeniami lakieru, brakiem elementów wyposażenia, zabrudzonym wnętrzem czy niewłaściwym przygotowaniem auta do do odbioru. Takie “odkrycia” często były dla klientów dużym zaskoczeniem, przez co czuli się oszukani i stracili zaufanie do salonu sprzedającego daną markę. Dzięki współpracy z naszą firmą mają Państwo pewność, że wszystkie usterki zostaną w porę odkryte. Koszt sprawdzenia nowego auta zwraca się już po znalezieniu pierwszego uszkodzenia.